Vrátenie / reklamácia
V tejto sekcii sa dozviete, ako postupovať, ak chcete vrátiť alebo reklamovať tovar zakúpený v našom eshope.
Výmeny tovaru nerobíme. V prípade, že chcete vymeniť tovar za iný, využite prosím odstúpenie od zmluvy od pôvodnej objednávky a vytvorte si objednávku novú.
1) Chcem tovar vrátiť a odstúpiť od zmluvy.
Podľa bodu 5. našich Všeobecných obchodných podmienok máte právo na odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní od zakúpenia tovaru. Ako postupovať? Vyplňte prosím formulár pre odstúpenie od zmluvy a spolu s faktúrou a tovar nám ho zašlite späť. Formulár by ste mali nájsť v balíčku. Pokiaľ ste formulár nenašli, použite prosím tento formulár pre odstúpenie od zmluvy a riaďte sa jeho pokynmi.
2) Tovar má vadu a chcem ho reklamovať:
Pokiaľ chcete tovar reklamovať, použite prosím formulár, ktorý bol súčasťou balíčka. Pokiaľ ste priložený formulár nenašli, použite prosím
tento formulár na reklamáciu tovaru a riaďte sa jeho pokynmi.
Nižšie nájdete Reklamačný poriadok nášho eshopu:
REKLAMAČNÝ PORIADOK PRE SPOTREBITEĽOV
spoločnosti
ARDON s.r.o. pre internetový obchod dostupný na https://www.ardonsk.sk/
Reklamačný
poriadok je určený IBA PRE ZÁKAZNÍKA SPOTREBITEĽA a tvorí neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len “VOP”).
V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať:
Telefonicky:
CZ +420
581 250 061 (v pracovných
dňoch v čase 8:00-15:00)
E-mailom: eshop@ardon.cz
Kam doručiť
tovar pri reklamácii?
Tovar k nám môžete doručiť na adresu:
- V Českej republike: Ardon s.r.o., E-shop (reklamačné oddelenie), VGP PARK OLOMOUC, Na Statkách - hala F, 783 47 Olomouc-Hněvotín.
- Tovar môže byť doručený aj na adresu sídla spoločnosti (Ardon s.r.o., tř. Kosmonautů 1221/2a, 779 00 Olomouc, Česká republika). Odporúčame však využiť adresu skladu na rýchlejšie vybavenie reklamácie.
-
Náklady na dopravu si nesie
zákazník sám. Ak
však bude Vaša reklamácia uznaná ako oprávnená, máte nárok na náhradu účelne
vynaložených nákladov.
1
AKO BY MAL NAŠÍ TOVAR VYPADAŤ PRI
PREVZATÍ
1.1
Aké má mať náš tovar vlastnosti v
okamihu jeho prevzatia? Zodpovedáme Vám za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä
zodpovedáme za to, že v čase, keď tovar prevezmete:
1.1.1 má tovar vlastnosti, ktoré sme si
dojednali, ktoré sme my, alebo výrobca popísali (aj v reklame) alebo ktoré ste
očakávali s ohľadom na povahu tovaru,
1.1.2 sa tovar hodí na účel, ktorý na jej
použitie uvádzame alebo na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa,
1.1.3 tovar zodpovedá akosťou alebo
prevedením dohode strán a/alebo vzorky či predlohe (pokiaľ sme z nich
vychádzali pri objednávke),
1.1.4 je tovar v zodpovedajúcom množstve,
miere alebo hmotnosti,
1.1.5 tovar vyhovuje požiadavkám právnych
predpisov.
1.2
Domnienka, že je tovar chybný. Pokiaľ sa vada prejaví v priebehu
24 mesiacov od prevzatia tovaru, má sa za to, že tovar bol chybný už pri
prevzatí, pokiaľ nepreukážeme opak.
2
V AKÝCH SITUÁCIÁCH NEBUDE VAŠA
REKLAMÁCIA UZNÁNA
2.1
Za aké vady nezodpovedáme? Nezodpovedáme Vám za vady v týchto
prípadoch:
2.1.1 vadu, ktorú mal tovar v čase
prevzatia a pre takú vadu bola dojednaná zľava z kúpnej ceny,
2.1.2 vada vznikla na tovare opotrebením
spôsobeným obvyklým užívaním, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru,
2.1.3 chyba je spôsobená Vami a vznikla nesprávnym skladovaním, nesprávnou údržbou,
Vaším zásahom či mechanickým poškodením, to všetko v podmienkach, ktoré
nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, inými vplyvmi
prostredia a je takto priamo nami alebo výrobcom určené (spravidla na
príbalovom letáku / etikete tovar) alebo to vyplýva z právnych predpisov,
2.1.4 vadu pri tovare, ktorý bol
zákazníkom upravený a ak vznikla vada v dôsledku tejto úpravy,
2.1.5 používaním tovaru v nevhodných podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou
teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia,
ktoré je priamo obchodníkom alebo výrobcom určené, alebo vyplýva z právnych
predpisov,
2.1.6 chyba vznikla v dôsledku vonkajšej
udalosti mimo náš vplyv (napr. živelná udalosť).
3
NA ČO SI DÁVAŤ POZOR PRI PREVZATÍ
TOVARU?
3.1
Prekontrolujte obsah nášho balíčka.
Pri
prevzatí tovaru ho skontrolujte a presvedčte sa o jeho vlastnostiach (najmä či
ste dostali správny druh tovaru, či má tovar dohodnutú akosť, či tovar vo
svojom balení obsahuje všetko, čo obsahovať má).
3.2
Kedy nebudete môcť tovar
reklamovať. Neprislúcha
Vám práva z chybného plnenia, pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú:
3.2.1 ste museli s vynaložením obvyklej
pozornosti spoznať už pri uzatvorení kúpnej zmluvy, alebo
3.2.2 ak ste pred prevzatím tovaru
vedeli, že tovar má vadu, alebo
3.2.3
ak ste chybu sami spôsobili.
4
BOL TOVAR POŠKODENÝ POČAS PREPRAVY?
4.1
Kontrola obalu pred prevzatím
tovaru od prepravcu. Pri prevzatí zásielky od doručovateľa skontrolujte neporušenosť
obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných
vád. Ak je obal poškodený, oznámte to priamo prepravcovi a spíšte zápis o
škode. Zásielku si ponechá doručovateľ.
Jedná sa o najjednoduchší spôsob vybavenia reklamácie poškodenej zásielky,
zásielka nám bude prepravcom obratom vrátená a Vám bude zaslaná zásielka nová.
4.2
Zistíte, že bol tovar poškodený až
po rozbalení balíčka. Ako postupovať? Informujte nás ihneď po prevzatí a zistení vady,
najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky. Ideálne prostredníctvom reklamačného formulára. Uveďte v ňom svoje osobné
identifikačné údaje, e-mail, z ktorého ste tovar objednávali a identifikujte
tovar, ktorý zahrniete do reklamácie. Ideálne prosím priložte aj kópiu
nákupného dokumentu (napr. faktúry), fotodokumentáciu vady a popis problému,
ktorý ste na tovar objavili. Všetky tieto informácie môžu prispieť k
rýchlejšiemu vybaveniu Vašej reklamácie.
4.3 Kedy už nebudeme môcť uplatňovať
reklamáciu prepravy? Prosím vezmite na vedomie, že pokiaľ reklamáciu oznámite štvrtý
(4.) a nasledujúci deň od prevzatia zásielky, nebude s veľkou pravdepodobnosťou
takáto reklamácia uznaná prepravcom. V dôsledku Vašej neskorej reklamácie
poškodenej zásielky nám môže vzniknúť škoda (poškodená zásielka nebude
preplatená prepravcom pre Vašu neskorú reklamáciu), takto vzniknutú škodu sme
oprávnení po Vás vymáhať. Zásielku uchovajte a urobte jej fotodokumentáciu (aby
bolo zreteľne vidieť poškodený tovar, obal, výplň).
4.4
Aký
bude postup, keď nám všetko oznámite? Po
uplatnení reklamácie poškodenej zásielky obdržíte potvrdenie na Váš e-mail.
Môžete nás ale kedykoľvek kontaktovať aj telefonicky alebo e-mailom, abyste si
overili, aký je stav Vašej reklamácie.
5
AK VÁM PRIŠLO NIEČO INÉ, NEŽ STE SI
U NÁS OBJEDNALI, AKO POSTUPOVAŤ?
5.1
Ako postupovať a čo od vás budeme
potrebovať vedieť? V
prípade, že ste obdržali zle zaslaný tovar, nesprávne množstvo či iné farebné
prevedenie, prípadne úplne iný tovar, ktorý ste si neobjednali a pod.,
kontaktujte nás najlepšie e-mailom: eshop@ardon.cz, písomne alebo prostredníctvom reklamačného formulára. Uveďte v ňom svoje osobné
identifikačné údaje, e-mail, z ktorého ste tovar objednávali a identifikujte
tovar, ktorý ste obdržali zle. Ideálne prosím priložte aj kópiu nákupného
dokumentu (napr. faktúry), fotodokumentáciu vady a popíšte vzniknutú chybu vlastnými
slovami a uveďte, čo všetko bolo obsahom balenia pri odovzdaní. Snažíme sa
predchádzať takýmto chybám, starostlivo kontrolujeme odoslaný tovar, ale ani my
nie sme úplne neomylní. Za vzniknuté nezrovnalosti v objednávke sa vopred
ospravedlňujeme a urobíme všetko pre to, aby proces reklamácie bol pre Vás čo
najpohodlnejší a z našej strany čo možno najrýchlejší. Na základe
predchádzajúcej dohody Vám zašleme vratkový štítok alebo zaistíme zvoz na Vami
zvolenej adrese.
5.2
Čo bude nasledovať? Po vyplnení a odoslaní reklamácie
nesprávne dodanej zásielky obdržíte potvrdenie na Váš e-mail. My všetko čo
najrýchlejšie skontrolujeme a budeme Vás kontaktovať, aby sme dohodli ďalší
postup. Môžete nás kedykoľvek telefonicky kontaktovať na telefónnom čísle +420 581 250 061, alebo na e-mailu eshop@ardon.cz, abyste si overili, že už prebieha
vybavovanie Vašej požiadavky.
6
ZJIŠTĚNÍ VADY ZBOŽÍ V DOBĚ 14 DNŮ
OD JEHO PŘEVZETÍ
6.1
Zistím vadu tovaru v dobe 14 dní od
jeho prevzatia.
Pokiaľ zistíte vadu dodaného tovaru v lehote 14 dní od jeho prevzatia,
kontaktujte nás najlepšie e-mailom: eshop@ardon.cz, písomne alebo prostredníctvom reklamačného formulára.
6.2
Reklamácia nie je to isté, čo právo
na odstúpenie. V
lehote 14 dní od prevzatia tovaru Vám garantujeme právo odstúpiť od kúpnej
zmluvy alebo tovar vymeniť za iný. Tovar je ale v takom prípade nutné vrátiť
späť nepoškodený, prípadne v zapečatenom či hygienickom obale. Inak zodpovedáte
za zníženie hodnoty tovaru a/alebo hrozí, že vám právo na odstúpenie nevznikne.
Pokiaľ ste tovar už rozbalili a pri jednom z prvých použití zistili vadu,
odporúčame ako najvhodnejší postup tovar reklamovať.
6.3
Čo
bude nasledovať? Po uplatnení reklamácie obdržíte
potvrdenie na Váš e-mail, následne sa s Vami spravidla telefonicky spoja
pracovníci nášho zákazníckeho oddelenia, aby sa s Vami dohodli na ďalšom
postupe. Spravidla to zvládneme do 3 pracovných dní. Môžete nás kedykoľvek telefonicky
kontaktovať na telefónnom čísle +420
581 250 061, alebo na e-maile eshop@ardon.cz,
abyste si overili, že už prebieha vybavovanie reklamácie.
7
ZISTENIE CHYBY TOVARU V DOBE 24
MESIACOV OD JEHO PREVZATIA
7.1
Kedy reklamovať chybný tovar. Chyby tovaru ste povinní nám
vytknúť (reklamovať ho) v lehote dvoch (2) mesiacov od zistenia vady. Máte na
to lehotu 24 mesiacov od prevzatia tohto tovaru, avšak nie tovaru, u ktorého je na obale, etikete, v návode pripojenom k
tovaru alebo v reklame v súlade s inými právnymi predpismi uvedená doba, počas
ktorej je možné tovar použiť. Tu sa použijú ustanovenia o záruke za akosť
(zmluvná záruka).
7.2
Ste oprávnení vytknúť vadu, ktorá sa u spotrebného tovaru vyskytne,
v dobe 24 mesiacov od prevzatia tohto
tovaru. Toto sa neuplatní pri tovare, pri ktorom je na obale, etikete, v návode
pripojenom k tovaru alebo v reklame v súlade s inými právnymi predpismi uvedená
doba, počas ktorej je možné tovar použiť. Tu sa použijú ustanovenia o
záruke za akosť (zmluvná záruka).
7.3
Čo sa bude diať po uplynutí 24
mesiacov? Po márnom
uplynutí tejto lehoty (24 mesiacov) vady tovaru vytýkať nemožno. Pokiaľ je to u
daného tovaru možné, táto lehota sa predlžuje o dobu, počas ktorej ste nemohli
tovar používať, pretože bolo v procese oprávnenej reklamácie. Aj keď sa snažíme
vybaviť reklamácie vždy k Vašej spokojnosti, s niektorými výrobkami treba
zaobchádzať podľa pokynov uvedených na obale/etikete/v príbalovej informácii -
v opačnom prípade sa poškodí. Aj keď ešte v týchto prípadoch neuplynula doba 24
mesiacov nemôžeme Vašu reklamáciu uznať (bod 2.1.3 alebo bod 2.1.5 tohto
reklamačného poriadku).
7.4
Zmluvná záruka. Pokiaľ bola u daného tovaru
garantovaná dobrovoľná zmluvná záruka dlhšia ako 24 mesiacov od prevzatia
tovaru, budete môcť vytknúť vady tovaru po túto dobu. Doba sa predlžuje o dobu,
počas ktorej ste nemohli tovar používať, pretože bolo v procese oprávnenej
reklamácie.
7.5
Čo mám urobiť pre vytknutie chyby
tovaru? Za účelom
vytknutia vád tovaru vyplníte a odošlete reklamačný formulár alebo nám napíšete e-mailom na eshop@ardon.cz alebo písomne, kde uvediete najmä
7.5.1 meno a priezvisko;
7.5.2 e-mail, z ktorého ste tovar
objednávali;
7.5.3 telefónne číslo;
7.5.4 identifikáciu
tovaru, ktorý zahrniete do reklamácie;
7.5.5 popis vzniknuté vady vlastnými
slovami;
7.5.6 zvolený spôsob vybavenia
reklamácie, zvolený spôsob vybavenia reklamácie nie je zákazník oprávnený
zmeniť bez nášho predchádzajúceho súhlasu;
7.5.7 Vašu adresu pre prípadné vrátenie
tovaru po uzavretí reklamačného procesu.
7.6
Potvrdíme prijatie reklamácie. Po vytknutí vady tovaru od nás
obdržíte na Váš e-mail potvrdenie o jeho prijatí. Za okamih uplatnenia
reklamácie sa považuje okamih, kedy od Vás obdržíme údaje o uplatnení
reklamácie tovaru.
7.7
Kde
môžem tovar reklamovať? Reklamovať tovar môžete zaslaním na adresu skladu, uvedenou vyššie, elektronickou poštou na adrese
e-mailového kontaktu, alebo prostredníctvom reklamačného formulára, ktorý nám zašlete.
7.8
Dodanie reklamovaného tovaru späť
obchodníkovi. Tovar
musí byť vrátený kompletný, nepoškodený (s výnimkou reklamovanej vady), ideálne
v pôvodnom nepoškodenom obale, tak aby sme mohli dodržať zásady správneho
hygienického postupu. Kto znáša náklady na dopravu reklamovaného tovaru?
Náklady na dopravu reklamovaného tovaru späť k nám nesie zákazník sám. Pokiaľ
požadujete odstránenie vady (oprava alebo dodanie nového tovaru alebo jeho
časti) nesieme náklady na dopravu reklamovaného tovaru späť k nám my. Po
predchádzajúcej dohode s Vami zaistíme dopravu reklamovaného tovaru k nám
zaistením nami zazmluvneného dopravcu. Prosím vezmite na vedomie, že
reklamovaný tovar zaslaný na dobierku a/alebo iným spôsobom na naše náklady,
nebude z našej strany prebratý a bude vám vrátený späť na vaše náklady.
7.9
Potvrdenie. Po obdržaní reklamovaného tovaru
Vám bude zaslané potvrdenie o prijatí zásielky s reklamovaným tovarom a jej
obsahu na Vami určenú e-mailovú adresu.
7.10
Kto znáša náklady na prepravu
reklamovaného tovaru? Pokiaľ požadujete odstránenie vady (oprava alebo dodanie nového
tovaru alebo jeho časti) spolu s naším reklamačným oddelením sa dohodnete na
spôsobe prepravy reklamovaného tovaru k nám. Prosím vezmite na vedomie, že
reklamovaný tovar zaslaný na dobierku a/alebo iným spôsobom na naše náklady,
nebude z našej strany prevzatý a bude Vám vrátený späť na Vaše náklady.
7.11
Kladná reklamácia. Ak však bude Vaša reklamácia
uznaná ako oprávnená, máte nárok na úhradu účelne vynaložených nákladov,
spojených s uplatnením oprávnenej reklamácie. Tieto náklady sú chápané ako
najmenšie nutné náklady (tj náklady na zaslanie tovaru najlacnejšou dostupnou
prepravou). Žiadosť o úhradu týchto nákladov musí byť uplatnená najneskôr do 1
mesiaca od ubehnutia lehoty na uplatnenie práva z chybného plnenia.
8 AKO RÝCHLO BUDE VAŠA
REKLAMÁCIA VYBAVENÁ
8.1
Kedy
bude uzavretý reklamačný proces? Občiansky zákonník nám na
vybavenie reklamácie dáva lehotu 30 dní od
vytknutia vady. V tejto lehote najneskôr býva z našej strany reklamačný proces
uzavretý.
8.2
Posúdenie chyby. Bez zbytočného odkladu po doručení potrebnej dokumentácie (fotografie a
ďalších nevyhnutných údajov pre posúdenie vady tovaru) či doručenie
reklamovaného tovaru späť k nám je vykonané bezodkladne posúdenie vady a ozveme
s predbežným názorom zákazníkovi. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba potrebná
k odbornému posúdeniu vady (napr. bude z našej strany nutné, aby sme požiadali
o súčinnosť nášho dodávateľa či výrobcu).
8.3
Pokiaľ je tovar chybný. V prípade, že bol reklamovaný tovar
uznaný za chybný, je reklamačný proces uzatvorený najneskôr v lehote 30 dní od
vytknutia vady. Poverený pracovník môže v odôvodnených prípadoch so zákazníkom
dohodnúť lehotu dlhšiu. Sme povinní si od Vás vyžiadať doplnenie podkladov v
najkratšej možnej lehote.
8.4
Pokiaľ
nie je tovar uznaný za chybný. V prípade, že tovar nebol
uznaný za chybný, budete o zamietnutí reklamácie informovaní. Dohovoríme sa na
ďalšom postupe.
9 AKÝ ZVOLIŤ SPÔSOB VYBAVOVANIA
REKLAMÁCIE
9.1
Čo ovplyvní moje možnosti. Budete
mať právo žiadať odstrániť vzniknutú
vadu. Podľa svojej voľby môžete vybrať:
9.1.1 opravu veci;
9.1.2 dodanie novej veci; alebo
9.1.3 dodanie chýbajúcej časti.
Z Vašej strany by to nemala byť neprimeraná
požiadavka. Pokiaľ bude pre nás oprava veci predstavovať značné ťažkosti alebo
to nebude primeraná požiadavka s ohľadom na hodnotu veci a význam vady,
oznámime Vám to. Rovnako tak budeme postupovať pokiaľ vyhodnotíme Vašu
požiadavku dodania novej veci ako neprimeranú vzhľadom k vade tovaru alebo
hodnote tovaru.
9.2
Pokiaľ sa bude jednať o podstatné porušenie kúpnej
zmluvy. Pokiaľ vada bude predstavovať podstatné porušenie kúpnej zmluvy, budete
mať právo odstúpiť od kúpnej zmluvy
alebo žiadať primeranú zľavu z
kúpnej ceny tovaru.
9.3
Kedy bude možné žiadať vrátenie kúpnej ceny? V niektorých situáciách bude možné odstúpiť od
kúpnej zmluvy a žiadať vrátenie kúpnej ceny. Nebude to možné v situácii, keď
vada tovaru nebude významná. Aké budú situácie, kedy môžete odstúpiť od kúpnej
zmluvy a žiadať vrátenie kúpnej ceny:
9.3.1
odmietneme
odstrániť vadu tovaru alebo sme túto vadu neopravili v primeranej lehote;
9.3.2 z nášho vyhlásenia alebo z inej okolností bude
zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí
pre kupujúceho;
9.3.3 chyba tovaru sa prejaví opakovane; alebo
9.3.4 sa jedná o podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
9.4
Kedy ďalej bude možné žiadať primeranú zľavu z
kúpnej ceny tovaru? V
niektorých situáciách budete môcť ďalej žiadať primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Nebude to možné v situácii, keď vada tovaru nebude významná. Aké budú situácie,
kedy môžete žiadať primeranú zľavu z kúpnej ceny?
9.4.1 odmietneme odstrániť vadu tovaru alebo sme túto vadu
neopravili v primeranej lehote;
9.4.2 z nášho vyhlásenia alebo z inej okolností bude
zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí
pre kupujúceho;
9.4.3 chyba tovaru sa prejaví opakovane; alebo
9.4.4sa
jedná o podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
9.5
Vy nám
oznámite spôsob vybavenia reklamácie. Pokiaľ nie, opýtame sa Vás. Máte povinnosť
nám oznámiť, aké právo z vadného plnenia ste si zvolili, a to pri oznámení vady
alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Vykonanú voľbu nemôžete zmeniť
bez nášho súhlasu; to neplatí v prípade, že budete žiadať opravu vady, ktorá sa
ukáže ako neopraviteľná.
9.6
Vrátenie
pôvodného tovaru. Pri vybavení reklamácie dodaním nového tovaru ste nám povinní
vrátiť tovar pôvodne dodaný (ak sa nedohodneme inak).
10
UKONČENIE REKLAMÁCIE
10.1
Pokiaľ ste reklamovali tovar osobne
u nás. Po vybavení
uplatnenej reklamácie budete vyrozumení o ukončení reklamácie, a to
telefonicky, prostredníctvom SMS, alebo e-mailom a budete vyzvaní na prevzatie
reklamovaného tovaru bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa kedy
ste boli o jej vybavení informovaní. Pokiaľ si budete priať zaslať tovar po
reklamácii k Vám domov, zaistíme to na naše náklady. Prípadne Vám odôvodníme
zamietnutie reklamácie.
10.2
Pokiaľ ste nám tovar na reklamáciu
poslali. Pokiaľ nám
bol reklamovaný tovar zaslaný k reklamácii dopravcom, bude po jej vybavení
automaticky zaslaný na Vašu adresu, ktorú ste nám oznámili. Prípadne odôvodníme
zamietnutie reklamácie.
10.3
Pokiaľ vraciame kúpnu cenu. V prípade, že reklamácia je uznaná
ako oprávnená a Vy oprávnene požadujete ako spôsob vybavenia reklamácie
vrátenie kúpnej ceny, zašleme Vám bezhotovostne zaplatenú kúpnu cenu späť na
bankový účet, ktorý nám oznámite, a to bez zbytočného odkladu.
10.4
Prevzatie reklamovaného tovaru. Máte povinnosť prevziať reklamovaný
tovar najneskôr do 30 dní odo dňa, kedy ste bol o vybavení reklamácie
vyrozumený. Po uplynutí tejto lehoty sme oprávnení účtovať poplatok za
uskladnenie tovaru v zmysle § 2120 ods. 1 v súvislosti s § 2159 ods. 2 Občianskeho
zákonníka. Denný poplatok za uskladnenie je účtovaný vo výške 1 EUR.
10.5
Predaj nevyzdvihnutého tovaru. Pokiaľ si nevyzdvihnete tovar z
vybavenej reklamácie do 6 mesiacov odo dňa, kedy ste boli o vybavení
informovaní, vyhradzujeme si právo tovar predať a výťažok použiť na úhradu
skladného.
10.6
Povinnosť pri prevzatí
reklamovaného tovaru. Máte ďalej povinnosť pri prevzatí skontrolovať kompletnosť
reklamovaného tovaru, najmä že zásielka s tovarom obsahuje všetko, čo obsahovať
má. K neskorším námietkam už nebude prihliadané.
11
ZÁVEREČNÁ ČASŤ
11.1
Práva vyplývajúce zo zákona. Práva zákazníka vyplývajúce zo
zákona nie sú týmto reklamačným poriadkom dotknuté.
11.2
Platnosť. Tento reklamačný poriadok (určený iba
spotrebiteľom) je platný od 29. 10. 2024 a ruší platnosť predchádzajúcich
reklamačných poriadkov.
PDF verziu Reklamačného poriadku si môžete stiahnuť na
tomto odkaze.