Vážení zákazníci, pre firemné nákupy (nákup na IČO, IČ DPH) je potrebné sa najskôr zaregistrovať. Nákup na IČO bez registrácie nie je umožnený. Dôvod registrácie pre potreby firemného nákupu je overenie IČO a IČ DPH s následným správnym prenesením údajov do Vášho daňového dokladu. Pri overení IČ DPH bude tiež určené, či ste alebo nie ste platiteľ DPH a či Vám máme účtovať v cenách s DPH alebo bez DPH.

Vianočný režim eshopu

.. a následná inventura


Vážení zákazníci,

radi by sme Vás informovali o vianočnom režime e-shopu a následnom prerušením prevádzky z dôvodu každoročnej inventúry.





Objednávky prijaté do pondelka 20. 12. (vrátane) budeme expedovať ešte tento rok pred Vianocami (garanciu doručenie do Vianoc však má v rukách zvolený dopravca).


V období od útorka 21.12. 2021 do nedele 9. 1. 2022 dôjde k úplnému prerušeniu prevádzky z dôvodu vianočných sviatkov a následné inventúry.


Objednávky prijaté v období od pondelka 20. 12. 2021 do nedele 9. 1. 2021 začneme postupne vybavovať od pondelka 10. 1. 2022. V tomto období prerušenia prevádzky bude kompletne uzavreté aj oddelenie eshopu, a preto nebude možné odpovedať na Vaše emaily, na chatu ani vybavovať Vaše telefonáty.


Pre bezpečný a komfortný nákup bez obáv pre Vás zavádzame špeciálnu vianočnú ponuku, a to predĺženie lehoty na výmenu a vrátenie zakúpeného tovaru, a to až do 31. 1. 2022 (platí pre všetky objednávky uskutočnené v období 10. 11. 2021 - 18.1. 2022) .






Často kladené otázky


Kedy naposledy môžem objednať, aby som mal/a istotu, že tovar dorazí do Vianoc?


Prevádzka nášho eshopu bude fungovať v klasickom režime do pondelka 20. 12. Tzn., že objednávky prijaté do pondelka 20. 12. (vrátane) ešte vyexpedujeme a predáme dopravcovi. Neodporúčame ale nechávať objednávku na poslednú chvíľu a negarantujeme, že objednávka príde do Vianoc (toto má v rukách dopravca).



Kedy môžem očakávať doručenie balíka, ak objednám v období od 21. 12. 2021 do 9. 1. 2022?


V tomto období majú naši zamestnanci nariadenú celozávodnu dovolenku z dôvodu vianočných sviatkov a následné inventúry. Prevádzka sa opäť naplno rozbehne až v pondelok 10. 1. 2022. Počas tohto obdobia sa nám nahromadí veľa nevybavených objednávok, ktoré potom postupne začneme expedovať. Môže sa teda stať, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovici januára 2022.



Prečo mi nikto neodpovedá na emaily ani nezdvíha telefón?


Je to z dôvodu už vyššie spomínané celozávodnej dovolenky. Nemusíte sa však obávať, všetky Vaše otázky postupne zodpovieme ihneď po návrate z celozávodnej dovolenky. V prípade, že ste uhradili objednávku online platobnou kartou a prajete si ju stornovať a platbu vrátiť, samozrejme Vám vyjdeme v ústrety a platbu vrátime. Všetky tieto požiadavky ale zvládneme postupne vybavovať naozaj až od vyššie spomínaného 10. 1. 2022.



Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny, pohodový a bezpečný vstup do roku 2022 :)


tím Ardon