Vianočný režim eshopu
.. a následná inventura
Vážení zákazníci,
radi by sme Vás informovali o vianočnom režime e-shopu a následnom prerušením prevádzky z dôvodu každoročnej inventúry.
Objednávky prijaté do pondelka 20. 12. (vrátane) budeme expedovať ešte tento rok pred Vianocami (garanciu doručenie do Vianoc však má v rukách zvolený dopravca).
V období od útorka 21.12. 2021 do nedele 9. 1. 2022 dôjde k úplnému prerušeniu prevádzky z dôvodu vianočných sviatkov a následné inventúry.
Objednávky prijaté v období od pondelka 20. 12. 2021 do nedele 9. 1. 2021 začneme postupne vybavovať od pondelka 10. 1. 2022. V tomto období prerušenia prevádzky bude kompletne uzavreté aj oddelenie eshopu, a preto nebude možné odpovedať na Vaše emaily, na chatu ani vybavovať Vaše telefonáty.
Pre bezpečný a komfortný nákup bez obáv pre Vás zavádzame špeciálnu vianočnú ponuku, a to predĺženie lehoty na výmenu a vrátenie zakúpeného tovaru, a to až do 31. 1. 2022 (platí pre všetky objednávky uskutočnené v období 10. 11. 2021 - 18.1. 2022) .
Často kladené otázky
Kedy naposledy môžem objednať, aby som mal/a istotu, že tovar dorazí do Vianoc?
Prevádzka nášho eshopu bude fungovať v klasickom režime do pondelka 20. 12. Tzn., že objednávky prijaté do pondelka 20. 12. (vrátane) ešte vyexpedujeme a predáme dopravcovi. Neodporúčame ale nechávať objednávku na poslednú chvíľu a negarantujeme, že objednávka príde do Vianoc (toto má v rukách dopravca).
Kedy môžem očakávať doručenie balíka, ak objednám v období od 21. 12. 2021 do 9. 1. 2022?
V tomto období majú naši zamestnanci nariadenú celozávodnu dovolenku z dôvodu vianočných sviatkov a následné inventúry. Prevádzka sa opäť naplno rozbehne až v pondelok 10. 1. 2022. Počas tohto obdobia sa nám nahromadí veľa nevybavených objednávok, ktoré potom postupne začneme expedovať. Môže sa teda stať, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovici januára 2022.
Prečo mi nikto neodpovedá na emaily ani nezdvíha telefón?
Je to z dôvodu už vyššie spomínané celozávodnej dovolenky. Nemusíte sa však obávať, všetky Vaše otázky postupne zodpovieme ihneď po návrate z celozávodnej dovolenky. V prípade, že ste uhradili objednávku online platobnou kartou a prajete si ju stornovať a platbu vrátiť, samozrejme Vám vyjdeme v ústrety a platbu vrátime. Všetky tieto požiadavky ale zvládneme postupne vybavovať naozaj až od vyššie spomínaného 10. 1. 2022.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny, pohodový a bezpečný vstup do roku 2022 :)
tím Ardon
Vážení zákazníci,
radi by sme Vás informovali o vianočnom režime e-shopu a následnom prerušením prevádzky z dôvodu každoročnej inventúry.
Objednávky prijaté do pondelka 20. 12. (vrátane) budeme expedovať ešte tento rok pred Vianocami (garanciu doručenie do Vianoc však má v rukách zvolený dopravca).
V období od útorka 21.12. 2021 do nedele 9. 1. 2022 dôjde k úplnému prerušeniu prevádzky z dôvodu vianočných sviatkov a následné inventúry.
Objednávky prijaté v období od pondelka 20. 12. 2021 do nedele 9. 1. 2021 začneme postupne vybavovať od pondelka 10. 1. 2022. V tomto období prerušenia prevádzky bude kompletne uzavreté aj oddelenie eshopu, a preto nebude možné odpovedať na Vaše emaily, na chatu ani vybavovať Vaše telefonáty.
Pre bezpečný a komfortný nákup bez obáv pre Vás zavádzame špeciálnu vianočnú ponuku, a to predĺženie lehoty na výmenu a vrátenie zakúpeného tovaru, a to až do 31. 1. 2022 (platí pre všetky objednávky uskutočnené v období 10. 11. 2021 - 18.1. 2022) .
Často kladené otázky
Kedy naposledy môžem objednať, aby som mal/a istotu, že tovar dorazí do Vianoc?
Prevádzka nášho eshopu bude fungovať v klasickom režime do pondelka 20. 12. Tzn., že objednávky prijaté do pondelka 20. 12. (vrátane) ešte vyexpedujeme a predáme dopravcovi. Neodporúčame ale nechávať objednávku na poslednú chvíľu a negarantujeme, že objednávka príde do Vianoc (toto má v rukách dopravca).
Kedy môžem očakávať doručenie balíka, ak objednám v období od 21. 12. 2021 do 9. 1. 2022?
V tomto období majú naši zamestnanci nariadenú celozávodnu dovolenku z dôvodu vianočných sviatkov a následné inventúry. Prevádzka sa opäť naplno rozbehne až v pondelok 10. 1. 2022. Počas tohto obdobia sa nám nahromadí veľa nevybavených objednávok, ktoré potom postupne začneme expedovať. Môže sa teda stať, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovici januára 2022.
Prečo mi nikto neodpovedá na emaily ani nezdvíha telefón?
Je to z dôvodu už vyššie spomínané celozávodnej dovolenky. Nemusíte sa však obávať, všetky Vaše otázky postupne zodpovieme ihneď po návrate z celozávodnej dovolenky. V prípade, že ste uhradili objednávku online platobnou kartou a prajete si ju stornovať a platbu vrátiť, samozrejme Vám vyjdeme v ústrety a platbu vrátime. Všetky tieto požiadavky ale zvládneme postupne vybavovať naozaj až od vyššie spomínaného 10. 1. 2022.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny, pohodový a bezpečný vstup do roku 2022 :)
tím Ardon