Vážení zákazníci, pre firemné nákupy (nákup na IČO, IČ DPH) je potrebné sa najskôr zaregistrovať. Nákup na IČO bez registrácie nie je umožnený. Dôvod registrácie pre potreby firemného nákupu je overenie IČO a IČ DPH s následným správnym prenesením údajov do Vášho daňového dokladu. Pri overení IČ DPH bude tiež určené, či ste alebo nie ste platiteľ DPH a či Vám máme účtovať v cenách s DPH alebo bez DPH.

Vianočný režim e-shopu ARDON

.. a následná inventura


Vážení zákazníci,

radi by sme Vás informovali o vianočnom režime e-shopu a následnom prerušením prevádzky z dôvodu každoročnej inventúry.





Objednávky prijaté do pondelka 18. 12. 2023 (vrátane) budeme expedovať ešte tento rok pred Vianocami (garanciu doručenie do Vianoc však má v rukách zvolený dopravca).


V období od útorka 19.12. 2023 do nedele 7. 1. 2024 dôjde k úplnému prerušeniu prevádzky z dôvodu vianočných sviatkov a následné inventúry.


Objednávky prijaté v období od útorka 19.12. 2023 do nedele 7. 1. 2024 začneme postupne vybavovať od pondelka 8. 1. 2024. V tomto období prerušenia prevádzky bude kompletne obmedzené aj oddelenie eshopu, a preto nebude možné odpovedať na Vaše emaily, na chatu ani vybavovať Vaše telefonáty.


Pre bezpečný a komfortný nákup bez obáv pre Vás zavádzame špeciálnu vianočnú ponuku, a to predĺženie lehoty na vrátenie zakúpeného tovaru, a to až do 31. 1. 2024 (platí pre všetky objednávky uskutočnené v období 20. 11. 2023 - 18.1. 2024) .








Často kladené otázky


Kedy naposledy môžem objednať, aby som mal/a istotu, že tovar dorazí do Vianoc?


Prevádzka nášho eshopu bude fungovať v klasickom režime do pondelka 18. 12. 2023. Tzn., že objednávky prijaté do pondelka 18. 12. 2023 (vrátane) ešte vyexpedujeme a predáme dopravcovi. Neodporúčame ale nechávať objednávku na poslednú chvíľu a negarantujeme, že objednávka príde do Vianoc (toto má v rukách dopravca).



Kedy môžem očakávať doručenie balíka, ak objednám v období od 19. 12. 2023 do 7. 1. 2024?


V tomto období majú naši zamestnanci nariadenú celozávodnu dovolenku z dôvodu vianočných sviatkov a následné inventúry. Prevádzka sa opäť naplno rozbehne až v pondelok 8. 1. 2024. Počas tohto obdobia sa nám nahromadí veľa nevybavených objednávok, ktoré potom postupne začneme expedovať. Môže sa teda stať, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovici januára 2024.



Prečo mi nikto neodpovedá na emaily ani nezdvíha telefón?


Je to z dôvodu už vyššie spomínané celozávodnej dovolenky. Nemusíte sa však obávať, všetky Vaše otázky postupne zodpovieme ihneď po návrate z celozávodnej dovolenky. V prípade, že ste uhradili objednávku online platobnou kartou a prajete si ju stornovať a platbu vrátiť, samozrejme Vám vyjdeme v ústrety a platbu vrátime. Všetky tieto požiadavky ale zvládneme postupne vybavovať naozaj až od vyššie spomínaného 8. 1. 2024.



Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny, pohodový a bezpečný vstup do roku 2024 :)


tím Ardon