Vážení zákazníci, pre firemné nákupy (nákup na IČO, IČ DPH) je potrebné sa najskôr zaregistrovať. Nákup na IČO bez registrácie nie je umožnený. Dôvod registrácie pre potreby firemného nákupu je overenie IČO a IČ DPH s následným správnym prenesením údajov do Vášho daňového dokladu. Pri overení IČ DPH bude tiež určené, či ste alebo nie ste platiteľ DPH a či Vám máme účtovať v cenách s DPH alebo bez DPH.

Vianočný a novoročný režim eshopu ARDON®


Vážení zákazníci,

radi by sme Vás informovali o vianočnom režime e-shopu a následnom prerušení prevádzky z dôvodu každoročnej inventúry.

Objednávky prijaté do stredy 18. 12. 2024 (vrátane) budeme expedovať ešte tento rok pred Vianocami. Garanciu doručenia do Vianoc však má v rukách zvolený dopravca. Odporúčame preto nákup nenechávať na poslednú chvíľu.

V období od štvrtka 19.12. 2024 do stredy 8. 1. 2025 dôjde k úplnému prerušeniu prevádzky z dôvodu vianočných sviatkov a následnej inventúry. Objednávky prijaté v období od štvrtka 19.12. 2024 do stredy 8. 1. 2025 začneme postupne vybavovať od štvrtka 9. 1. 2025.

V tomto období prerušenia prevádzky bude kompletne uzavreté aj oddelenie eshopu, a preto bude veľmi obmedzená možnosť odpovedať na Vaše emaily, telefonáty aj otázky na chate.

Pre bezpečný a komfortný nákup bez obáv pre Vás zavádzame už tradičnú vianočnú ponuku predĺženia lehoty na vrátenie zakúpeného tovaru, a to až do 31. 1. 2025 (platí pre všetky objednávky uskutočnené v období 18. 11. 2024 – 18.1. 2025).

Často kladené otázky

Popis obrázku

Kedy naposledy môžem objednať, aby som mal/a istotu, že tovar dorazí do Vianoc?

Prevádzka nášho eshopu bude fungovať v klasickom režime do stredy 18. 12. 2024. Tzn., že objednávky prijaté do stredy 18. 12. 2024 (vrátane) ešte vyexpedujeme a odovzdáme dopravcovi. Neodporúčame však nechávať objednávku na poslednú chvíľu. Nemôžeme garantovať, že objednávky uskutočnené na poslednú chvíľu ešte stihnú doraziť do Vianoc - toto má v rukách zvolený dopravca podľa svojej aktuálnej vyťaženosti.

Kedy môžem očakávať doručenie balíka, ak objednám v období od 19. 12. 2024 do 8. 1. 2025?

V tomto období majú naši zamestnanci nariadenú celozávodnú dovolenku z dôvodu vianočných sviatkov a následnej inventúry. Prevádzka sa opäť naplno rozbehne až vo štvrtok 9. 1. 2025. Počas tohto obdobia sa nám nahromadí množstvo nevybavených objednávok, ktoré potom postupne odbavujeme. Môže sa teda stať, že k Vám balíček dorazí až zhruba v polovici januára 2025. Objednávky spracovávame chronologicky tak, ako v dobe uzávierky prichádzali.

Popis obrázku
Popis obrázku

Prečo mi nikto nezodpovedá na emaily, nezodpovedá na chate ani nedvíha telefón?

Je to z dôvodu už vyššie spomínanej celozávodnej dovolenky. Nemusíte sa však obávať, všetky Vaše otázky postupne zodpovieme ihneď po návrate z celozávodnej dovolenky. V prípade, že ste uhradili objednávku online platobnou kartou a prajete si ju stornovať a platbu vrátiť, samozrejme Vám vyjdeme v ústrety a platbu vrátime. Všetky tieto požiadavky ale zvládneme postupne vybavovať naozaj až od vyššie spomínaného 9. 1. 2025.

Ako je to s vrátením tovaru?

Ak ste tovar poslali na vrátenie tesne pred 18.12. 2024, dostaneme sa na vybavenie požiadavky až po sviatkoch a inventúre, teda od štvrtka 9. 1. 2025. Nemusíte mať strach, všetky Vaše požiadavky budú vybavené. Lehotu na vrátenie tovaru obstaraného od 18.11. 2024 sme predĺžili až do 31.1.2025, nemusíte teda mať obavy, že by uplynula lehota na vybavenie požiadavky.

Popis obrázku

Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny, pohodový a bezpečný vstup do roku 2025 :)

Tím ARDON